Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

roz karta: Κρούσματα ρατσιστικής βίας στους εφήβους

Κρούσματα ρατσιστικής βίας στους εφήβους



Τα αυξανόμενα κρούσματα ρατσιστικής βίας και συμπεριφοράς στην ελληνική κοινωνία φαίνεται πως έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και τους εφήβους.


Ο πρόεδρος των Γιατρών του Κόσμου Νικήτας Κανάκης ,τονίζει στο metrogreece.gr πως οι απόψεις των γονέων για το μεταναστευτικό και η άνοδος των ακροδεξιών οργανώσεων, επηρεάζουν άμεσα τη συμπεριφορά των παιδιών, τα οποία με τη σειρά τους εκφράζουν την επιθετικότητά τους από το διαδίκτυο.

«Μέσα από το πρόγραμμα προώθησης της ανοχής στη διαφορετικότητα και πρόληψης της ρατσιστικής βίας που υλοποιούμε, ήρθαμε σε επαφή με αρκετά παιδιά μεταναστών, θύματα του cyber bullying,τα οποία μας έχουν εκμυστηρευτεί ότι δέχονται απειλές και ειρωνικά σχόλια μέσω του facebook. Πολλά απ’ αυτά μάλιστα αναγκάζονται να δημιουργήσουν ένα ψεύτικο προφίλ με ελληνικό όνομα ή σταματούν να δημοσιοποιούν φωτογραφίες με τα πρόσωπά τους προκειμένου να αποφύγουν τέτοιου είδους επιθέσεις».

Ενδεικτική της κατάστασης που επικρατεί είναι η μαρτυρία της 17χρονης Η.Μ, η οποία κατάγεται από την Αφρική. Όπως αποκαλύπτει στo metrogreece.gr, ένα περιστατικό που αντιμετώπισε ενώ φοιτούσε στην Α’ τάξη του Λυκείου, τη στιγμάτισε. «Ο υψηλός βαθμός ενός διαγωνίσματος στη φυσική, στάθηκε αφορμή να δεχθώ προσβλητικά σχόλια για την καταγωγή μου μέσω του facebook. Μόλις επέστρεψα σπίτι είδα στην αρχική μου σελίδα ένα σχόλιο συμμαθήτριάς μου, που ρωτούσε τους διαδικτυακούς της φίλους αν θέλουν να φύγω από το σχολείο και να επιστρέψω στη χώρα μου. Σχεδόν όλα τα σχόλια ήταν αρνητικά για την καταγωγή μου. Διέγραψα αμέσως το λογαριασμό μου και σταμάτησα να πηγαίνω διαβασμένη στο σχολείο». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου